ΠΡΟΛΟΓΟΣ

 

Πραγματικά το πρόβλημα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ αλλά η ιστορία είναι ακόμα μεγαλύτερη, οπότε θα προσπαθήσω να την πω όσο πιο απλά μπορώ. Όλα αυτά προέρχονται από αναμνήσεις που βγήκαν στην επιφάνεια αλλά και από ανακαλύψεις δικές μου κατά τον τρόπο λειτουργίας τους σε περιπτώσεις “ύποπτων” συμβάντων όπως οι διάφοροι ήχοι του περιβάλλοντος όπου ακριβώς εκείνη την στιγμή δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν. Το γεγονός ότι σας αποκαλύπτω κάποια πράγματα δεν σημαίνει ότι έχετε το δικαίωμα να χρησιμοποιείται ΙΕΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ που σας εμφανίζω, γιατί πραγματικά αυτό που σας περιμένει μετά είναι ΑΙΩΝΙΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ όπου ακόμα και εγώ συμμετέχω σε αυτά λόγω της γαϊδουριάς αλλά και της κοροϊδίας που έχετε δείξει σε κάποια πράγματα αλλά και στο πρόσωπο μου. Πραγματικά δεν θέλετε να με δείτε να αποδίδω ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Αν είστε κακόβουλοι φύγετε και ξεχάστε αμέσως τα πάντα γιατί τίποτα δεν πρόκειται να σας ωφελήσει. Αν είστε καλοσυνάτοι και θέλετε να μάθετε τι ισχύει, τότε καθίστε και διαβάστε τι ακριβώς έχει συμβεί. Αν δεν σας αρέσει αυτά που θα διαβάσετε όπως τις ”δύσκολες εκφράσεις προβλημάτων” (βρισιές) τότε κλείστε αμέσως την καρτέλα αλλιώς μείνετε μέχρι τέλος ώστε να μάθετε ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ. Εγώ από εδώ και πέρα νίπτω τας χείρας μου και η ευθύνη είναι όλη δική σας.

 

                Δεδομένου ότι στην παρούσα φάση δεν έχω σπουδάσει Φιλόλογος ή Δικηγόρος για να κάνω σωστή αναφορά στα Πνευματικά Δικαιώματα, έχω να σας πω ότι τα Πνευματικά Δικαιώματα αυτού του κειμένου ανήκουν αποκλειστικά στον Δημιουργό του (δηλαδή σε εμένα) που το συνέθεσε και το δημοσίευσε. Επιτρέπετε η μερικής αντιγραφή του κειμένου (2 - 3 παράγραφοι) για την κοινοποίηση προς τρίτους αλλά πάντα με αναφορά στην πηγή όπου και το αναδημοσιεύετε. Προσέχετε για να έχετε. Αυτά είχα να σας πω και σήμερα του Αγίου Φανουρίου ας γίνει η δική σας φανέρωση στην αλήθεια. Καλή ανάγνωση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΕΡΟΣ 1ο: ΒΑΜΠΙΡ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΜΕΡΟΣ 6ο: ΟΙ 7 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΜΕΡΟΣ 2ο: ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ